Agenda Diligence april 2018

• 28-03-2018

Woensdag 4 april FOAM fotografiemuseum Amsterdam.
FOAM is een fotografiemuseum in hartje Amsterdam en organiseert grote tentoonstellingen waarin het werk van (wereld)beroemde fotografen gepresenteerd wordt. Ook van jong talent zijn er kleinere, snel wisselende exposities.
Kosten: € 18,00—inclusief vervoer— exclusief lunch en consumpties. Vertrek: vanaf 09.30 uur kunt u worden opgehaald.

Dinsdag 10 april Zuiderzeemuseum in Enkhuizen.
Het museum brengt de verhalen tot leven van mensen die vroeger rond de Zuiderzee woonden. Zie, hoor, voel, proef en ruik het dagelijkse leven rond de Zuiderzee, voordat de Afsluitdijk deze voorgoed veranderde in het IJsselmeer. Er is de mogelijkheid om te lunchen en een kopje koffie te drinken.  Kosten: € 44,00—inclusief vervoer— exclusief consumpties. Vertrek: vanaf 09:30 uur kunt u worden opgehaald

Dinsdag 17 april Het Stadsarchief Amsterdam. Dit archief is het geheugen van de stad Amsterdam met 50 kilometer archief en beeldmateriaal. Bewonder de geschiedenis van Amsterdam. Huidige tentoonstelling: Jacob van Lennep Amsterdam.
Kosten: € 16,00—inclusief vervoer— exclusief consumpties. Vertrek vanaf 09.30 uur kunt u worden opgehaald.

Vrijdag 20 april Dagje Volendam.
Heerlijk wandelen over de Dijk van Volendam met zijn vele snuffelwinkeltjes, restaurants en terrasjes waar honderden toeristen dagelijks genieten van de authentieke sfeer en het uitzicht op de haven en het water. Samen zoeken we leuke plekjes om koffie te drinken en te lunchen. Kosten € 17,00 —inclusief vervoer—exclusief consumpties.  Vertrek  vanaf 10:00 uur kunt u worden opgehaald.

Woensdag 25 april Dagje Bollenburcht Voorhout.
Vlak naast de ruïne van Kasteel Teylingen in het historische hart van de Bollenstreek brengen we een bezoek aan de Bollenburcht. We gaan de bloembollenshowtuin bewonderen, de bollenwinkel bezoeken en natuurlijk de pluktuin in waar u voor € 0,25 per tulpensteel zelf uw boeket kunt samenstellen. De chauffeur zoekt een leuke route langs de bollenvelden en onderweg drinken we gezellig koffie met elkaar en  gaan we lunchen in het Sassenheim Grand Café . Kosten: € 10,00  —inclusief vervoer—exclusief  consumpties. Vertrek vanaf 10.00 uur kunt u worden opgehaald.

Maandag 30 april Lunchen in Loosdrecht.
Na een leuke rit dwars door de Loosdrechtse Plassen stoppen we bij Eetcafé De Eend. Er heerst een warme en gastvrije sfeer en de bediening is er vriendelijk. Op de lunchkaart staan verschillende (vis)gerechten, soepen, salades, diverse luxe belegde broodjes en uitsmijters. Met uitzicht op de Vuntusplas, jachthaven en zeilschool zal het gezellig lunchen zijn met elkaar! Kosten:  € 9,00—inclusief vervoer—exclusief consumpties.
Vertrek vanaf 11.00 uur kunt u worden opgehaald.

Voor alle uitstapjes kunt u zich aanmelden bij ons Klanten Contact Centrum op maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 12.00 Tel. (0294) 284842 of 0297-760260.

&   Stichting Servicepunt & Tympaan-De Baat is een welzijnsorganisatie werkzaam in de... Lees verder
Nu de zon zich steeds meer laat zien en de temperaturen aangenamer worden, wordt het de hoogste... Lees verder