Vinkeveen

Repair Café Vinkeveen

Inwoners van de Ronde Venen kunnen met kapotte spullen terecht in het Repair Café De Ronde Venen in Mijdrecht of Abcoude. Ze kunnen daar zelf aan de slag met het repareren van hun voorwerp. Deskundige vrijwilligers zijn aanwezig voor ondersteuning. Reparatiemateriaal is aanwezig maar onderdelen die eventueel vervangen te moeten worden, dienen zelf te worden aangeschaft. Het is een open inloop en de koffie of thee staan klaar.

Vinkeveen: in de Broedplaats - elke 3e maandagochtend van de maand van 9.30 - 12.30 uur.
Herenweg 63C
3645 DG Vinkeveen

Spelletjesmiddag in het Buurtcafé!

Vindt u het leuk om te kaarten? Bent u gek op Rummikub?  Speelt u graag Ganzenbord? Kortom speelt u graag spelletjes? Kom dan op donderdag 15 maart naar het Buurtcafé in ‘de Broedplaats’.  Van 14.00 uur tot ongeveer 16.00 uur organiseert Stichting Tympaan-De Baat een spelletjesmiddag. De spelletjesmiddag zal elke derde donderdag van de maand terugkeren.

De spellen zijn aanwezig, maar heeft u een spel dat u graag wilt spelen dan kunt u dit zelf meenemen.

Ontdek je talent in het Buurtcafé

Op donderdagmiddag 8 maart 2018 komt creatief coach Joke Stapper naar het Buurtcafé. Zij gaat met de deelnemers aan de slag met een grootformaat spel, waarbij je jezelf laat verrassen door de vragen die door het spel worden gesteld. Op deze manier ga je op zoek naar jouw interesses, talenten en drijfveren. Weet jij waar je goed in bent? Weet je waar jouw verborgen talent ligt? En wat jouw drijfveren zijn?

Het spel begint om 14:00 uur en zal rond 16:00 afgelopen zijn. Aanmelden kan bij jokestapper@gmail.com. De kosten zijn € 5,-.

Buurtkamer Vinkeveen

Lijkt het u leuk om anderen uit uw buurt te ontmoeten? Kom dan naar De Buurtkamer Vinkeveen voor bijvoorbeeld een (gratis) kopje koffie of thee, een praatje, het leggen van een kaartje of een ander spelletje.
Uw eigen inbreng is ook welkom!

Wanneer

Elke dinsdag en donderdag van 10.00 tot 12.00 uur.

Lunch

Lunchen: 1 x per maand in De Boei van 12.00 tot 13.30 uur. Kosten: 8,50 euro per persoon. Deelnemen? Informeer in De Buurtkamer Vinkeveen wanneer de data zijn. Daar kunt u zich ook opgeven.

Spelletjesmiddag in het Buurtcafé

Vindt u het leuk om te kaarten? Bent u gek op Rummikub?  Speelt u graag Ganzenbord? Kortom speelt u graag spelletjes? Kom dan op donderdag 15 februari naar het Buurtcafé in ‘De Broedplaats’.  Van 14.00 uur tot ongeveer 16.00 uur organiseert Tympaan-De Baat een spelletjesmiddag. De spelletjesmiddag zal elke derde donderdag van de maand terugkeren.

De spellen zijn aanwezig, maar heeft u een spel dat u graag wilt spelen dan kan u hem zelf meenemen.

De toegang is gratis. Buurtcafé De Broedplaats is aan de Herenweg 63C in Vinkeveen.

Nu de zon zich steeds meer laat zien en de temperaturen aangenamer worden, wordt het de hoogste... Lees verder
Het leefbaarheidsonderzoek onder jongeren is tot stand gekomen via een samenwerking tussen de... Lees verder